servis
konzultace:
Úvodní konzultace slouží především ke získání co nejkonkrétnějších představ klienta. Zejména při návrhu interiéru je tato schůzka velice důležitá. Ptáme se vás, na váš životní styl, záliby, vkus a obecně na nároky na bydlení jako takové. Projdeme zvolené prostory a určíme priority návrhu. U firemních prostor potřebujeme znát požadavky dané firmy, její korporátní design, firemní kulturu a veškeré základní informace o potřebách a chodu společnosti. Následné konzultace slouží k prezentaci průběžné práce, doplňování informací či zpracování připomíne
zaměření prostor:
Je nezbytné, v případě návrhů interiérů a exteriérů, kdy je již objekt – byt, dům či budova – postaven. Přesné zaměření nám umožní navrhnout vše na míru dané stavby, případně odhalit nepřesnosti v projektové dokumentaci.
návrh dispozičního řešení:
Dispoziční řešení představuje půdorysný plán prostor, který obsahuje rozmístění nábytku a dalšího vybavení interiéru. Dispoziční řešení představuje první krok v tvorbě samotného návrhu interiéru. U kancelářských prostor bereme na zřetel nejen celkovou ergonomii, ale i individuální požadavky a nároky konkrétního pracovníka.
návrh osvětlení:
Navrhneme vám umístění svítidel, vybereme typy vyhovující danému prostoru a zajistíme jejich správný počet, aby nebyl interiér tmavý nebo naopak přesvícený. Vytvoříme světlenou atmosféru příhodnou pro daný interiér a vhodnou právě pro vás. V případě pracovních prostor připravíme světelně-technické výpočty dle platných norem.
výběr materiálů:
Je potřeba vzít v úvahu jednotlivé typy materiálů, které spolu musí navzájem „komunikovat“. Již při samotném projektování interiéru bereme v potaz nejen estetickou stránku materiálu, ale i jeho technické vlastnosti, což se následně pozitivně projeví při samotné realizaci.
výběr barev:
Barvy hrají v interiéru důležitou roli. Každá místnost má svůj účel a tomu se přizpůsobuje i barevné spektrum. Taktéž se řídíme preferencemi klienta, které si upřesníme na úvodní schůzce. U komerčních objektů bereme v potaz korporátní design a z něj vyplývající firemní barvy, ale také vše, co lidé v dané společnosti upřednostňují.